2009-02-03

Första konditionspasset

Idag körde jag mitt första konditionspass och efteråt kunde man konstatera att jag sammanlagt sprungit/skidat och cyklat i 1.4 mil ikväll. Började med 2.5 km på skidmaskinen som jag kallar den (crossovern?) och sedan hoppade jag på cykeln och cyklade 8 km. Jag gick sedan upp på löpbandet och körde lite intervaller i en km och jag kände mig helt slut så klarade det inge bra tyvär. Jag avslutade med 2.5 km på skidmaskinen och känner mig rätt duktig och det var kul.

Imorrn är det styrka som gäller.. dock är min kropp helt slut efter dagens pass känns det som.
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.