2009-02-08

Dålig "Nya kläder-dag"

Det räckte inte med att min kofta dog i tvätten, en stund senare kom morsan med min nya Ted-shirt och visade hur den såg ut. Jag vill förresten poängtera att morsan inte varit klumpig, kläderna har inte hållit måttet bara. I koftan stod det inte hur den skulle tvättas och kollar nu på t-shirten så förstår ni vad som är fel.

Ted-shirten med tappat tryck

Jo det blodröda trycker har försvunnit helt från tröjan, jävla piss. Jag har iallfall reklamerat den och hoppas de skickar en ny tröja för annars känns det sjukt ovärt. Denna dagen har sugit totalt om man tänker klädesmässigt, eller det sjuka är att alla kläder jag hade på mig på Konrad i fredags har pajat.

Mina jeans har pajat, koftan krympt och min t-shirten har tappat trycket, det är kul ibland med kläder!
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.