2009-02-12

Brunch och P4

Nu sitter jag i Västerås Närradios studio och har verkligen bara jobbat med radio idag. Började med att sända Brunch imorse och det gick rätt bra. Jag startade en ny grej idag som heter Fräscht eller Risigt. Där jag ska lista de tre fräschaste, bra, grejerna i sportvärlden och de tre risigaste, dåliga, också.

Dagens lista blev denna:

Fräscht:
1. Bröderna Elm -
Kommentar: Startade i gårdagens landskamp och är glödheta!
2. Per Fosshaug - Kommentar: Fortfarande kvar i dokusåpan Mästarnas Mästare och är min givna favorit!
3. Peter Forsberg - Kommentar: Ska spela ikväll med Modo i deras fullsatta arena!

Risigt:
1. Henrik Larsson
- Kommentar: Velar hela tiden och först var han färdig för HIF och nu inte?
2. Sven-Göran Eriksson - Kommentar: Torsk mot USA inatt med sitt Mexico, blir det foten i veckan?
3. Antonio Margarito - Kommentar: Boxade med gips innanför handskarna, vadå fusk?!

Har även precis gjort färdigt min krönika till P4. Jag är riktigt nöjd med den och hoppas jag får upp den här på bloggen inom en snar framtid också!
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.