2009-02-11

Bowling DM och Högskola

Ikväll är det bowling dm som gäller och jag gör debut i klassen u-23. Jag tror det inte kommer gynna mig då jag inte är spec bra men jag ska iallfall göra mitt bästa, mer kan man inte göra iallafall.

Igår fick jag hem en katalog från Luleå tekniskahögskola och jag blev intresserad direkt så jag kikade lite. Skolan har en journalistutbildning med inriktning radio så det kommer jag söka! Känns helt perfekt att ha en radioutbildning men den största nackdelen är denna..

Vem vill bo i ett kallt jävla iskallt helvete i tre år? och snö som man spyr och närmare granne är en isbjörn?
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.