2009-02-15

Blir så tokig!

Idag var jag i Rocklundahallen och kikade på när VIK krossade Sundsvall med hela 9-1. Hela VIK laget var bra men bäst var nog VIKs nyförvärv iår, Arlbrandt, Olausson, Jacina, Öberg, Ström med mera. Jag tror VIK tar 3e platsen i serien och slipper kvala till kvalserien.

När vi kom hem från matchen slog vi på TV4 Sport för att se slutet i Mora - Troja och Troja vann till VIKs gläjde. Men nu undrar ni vad jag blir tokig på?

Jo på att alla gnäller på dessa stackars hockeykommentatorer i onödan. Morsan började gnälla på "Borken" idag för att hon trodde han menade en sak fast det var tvärtom. Så snälla, lyssna noga innan ni gnäller!
Postat i Vardagslunken | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Mattias, KAKHUSET

9-1 är ju galet! Fan saknar hockey när jag här hemma i Sydney så jag suger i mig allt jag kan är jag är på besök hos mor & far =)

Hälsningar ifrån KAKHUSET

2009-02-15 (21:15:06) www http://www.kakhusets.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.