2009-02-07

Bandy och en sväng på stan i natten

Igår kväll var det bandy som gällde i ABB Arena. VSK mötte göteborgslaget Kungälv och föväntningarna innan var en stor vinst. Det var helt uselt med publik igår, ca 700 personer, men trycket från den lilla VSK klacken var ändå relativt bra av det jag hörde. Det var nog den roligaste bandymatchen på länge då det var roligt folk där, gott och dricka och det blev ändå tillslut en storvinst, 7-2.

Efter matchen så sprang jag och Nicke Nedved hem till mig för att hämta lite nya alkoholhaltiga drycker för att gå till brorsan och förfesta. Schöön musik, schöönt folk och gott att dricka. Sen drog vi ner på stan och det blev konrad och när jag och Nicke Nedved gått in hör man utifrån att brorsan glömt körkortet så de drog någonstans. Jag och Nicke Nedved gick in och hade riktigt najs iallfall. Det blev till och med lite vimmel från våran sida också:

Jag, Niclas, Matte och Danne

Nicke Nedved och jag

Och ni kanske lägger märke på min t-shirt? Det är den nyaste Ted-shirten och är en hyllning till mitt favoritband Looptroop Rockers och till min familj. Jag är nöjd med den och tycker den blev jäkligt bra, ska jag fortsätta designa t-shirts?
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.