2009-02-26

8an nästa?

Fan sitter här lite smått taggad och tänker på min kära vän Tåbbäs framtidsvisioner. Han vill ju starta upp en fotbollsklubb i div. 8 och det låter som en kanonidé och fan vad kul det skulle vara! Men hans placering på mig är ju lite skrämmande, Tåbbä ser mig och brorsan som fullfjädrat mittbackspar men jag skulle däremot kunna lira ytterback för att kunna maxa mitt fotbollskunnande som består av kämpaglöd och offensiva utflykter. Jag har därför gjort mig själv nu som en FM spelare för att ni ska kunna se min översikt hur jag tror mig själv är, på ett ungefär:

Jag som FM spelare



Men frågan är: Är det någon som är sugen att starta korpen till i år? Jag är sugen, är du?
Postat i Vardagslunken | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: pimme

jag är sugen!

2009-02-27 (11:32:12)


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.