2009-02-12

8 serier bowling!

Nu sitter jag helt slut framför datorn och spelar lite FM då jag nyss kommit hem. När jag vaknade imorse kunde jag inte tänka mig att jag skulle spela 8 serier bowling men så blev det iallfall. Glömde bort helt att vi hade KM idag och det gick väl sådär, började dåligt och avslutade dåligt.

Imorrn blir det gym, vara med Anton och sen vara med Jocke och grabbarna!
Postat i Vardagslunken | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: anders

Grymt att du fixar inspelningarna!



Och angående lördagen så gick det bra ändå=P Vill du se oss kan du komma på söndag på musik direkt i växhuset, i och för sig spelar vi bara i 10 min, men kan vara värt=P Börjar klockan 15.00!

ha det gott!

2009-02-13 (00:25:10) www http://englin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.