2009-12-29

Oralsexskandalen?

Såg en härlig rubrik nu igen på Aftonbladet, "Efter oralsexskandalen". Vad kan ha hänt under oralsexskandalen är det första jag tänker på iallafall, var hon så dålig? kanske var det han var en katastrof? Sen när man läser underrubriken under bilder som lyder, "Efter oralsexskandalen – skandaltränaren vill starta proffsstall" så blir man inte mycket klokare.

Tydligen så handlade oralsexsskandalen om att Peter Mueller, Norsk skridskolandslagstränare, frågade sin 24-åriga landslagsåkare Maren Haugli om oralsex under en bankett med norska landslaget. Peter fick sparken för sin frispråkighet och förklarar allt själv mycket detaljrikt:

– Orsaken till det jag sa vid middagsbordet, var att några tidigare hade skämtat med Maren. Jag sa ordagrant till Maren: ’I heard you are good at sucking cock?’, och så la jag till: ”So are you?’.


Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.