2009-12-19

Morgondagens Stryktips:

Nu när bloggandet kommit igång igen så tänkte jag börja dela med mig av mina tips här på bloggen, ett kul sätt att dokumentera mina spel för att följa och kanske samtidigt att hjälpa er andra. Skriv gärna era egna tips här i bloggen också, vore utmärkt!


  1. Fulham - Manch. U           X2
  2. Aston V. - Stoke                1
  3. Blackburn - Tottenham       2
  4. Manch. C - Sunderl.           1
  5. Blackpool - West Bro.    1X2
  6. Cardiff - Leicester            1X
  7. Peterbor. - Watford            2
  8. Queens PR - Sheff. U       1X
  9. Brist. C - Reading               1
  10. Crystal P. - Barnsley          1
  11. Plymouth - Coventry          X
  12. Scounthorp - Ipswich          1
  13. Sheff. W - Swansea          X2
48 kr, 4 halv och 1 helgardering
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.