2009-12-16

Klockan 12:22

Nu har man precis tagit de första stapplande stegen från sängen och sitter nu vid datorn och reflekterade över nattens sömn. Förrutom ryggont och stel i axlarna så kom jag även ihåg nattens tankeversamhet.

Kommer ihåg att jag drömmde att jag var ute på landsbyggden någonstans vid en tågstation. Jag skulle gå in för att inköpa ett par Binolotter, konstigt nog. När jag skulle betala så kunde inte den inkompetena killen på andra sidan att räkna så vi tjafsade om priset säkert en halvtimme. Det slutade med att jag gick tillbaka till de andra med tio 500-lappar i fickan och det roliga är att jag betalade med min hundring. Det var en vacker dröm som måste kommas ihåg till det sista.
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.