2009-12-21

Jubel med Pettson och Findus

Jag såg en Tomte, eller faktiskt flera. Helt otroligt måste jag säga, fast det var ju inte kvällens höjdpunkt. Kvällens höjdpunkt blev en härlig fika på Stugan med Bille, var kul att få reflektera och diskutera med henne igen kan jag säga. Saknaden har varit stor måste jag faktiskt säga.

Nu blir det att kolla igenom några avsnitt av Julkalendern Gubben Pettson och Tomtemaskinen. Bästa julkalendern som gått tillsammans med Mysteriet på Greveholm, fantastiska saker!
Postat i Vardagslunken | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Nicklas

Rätt Ted! Pettsson och Tomtemaskinen var skitbra!

2009-12-22 (23:30:54)


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.