2009-12-23

Istället för musik, Förvirring?

Nej nu är jag helt slut kan jag säga, längesen det snurrade så mycket i min skalle. Har varit överallt och ingenstans sen klockan 09:30 imorse. Då var jag och julhandlade med Morsan på Coop och det känns som vi gick 5 varv i affären. Sedan blev det ner på stan med brorsan och Anton och stressade omkring och hjälpte de med de sista julklapparna och sedan blev det Erikslund med Jocke och Edde. Det var total KAOS på Erikslund och har nog aldrig varit så mentalt förbannad i hela mit liv. Nu vill jag bara ta det lungt med familjen känner jag.

Men imorse hände nog årets grej! Morsan kom och väckte mig och sa att badkaret var ifyllt med macka och mjölk på badkarskanten, jag måste ha varit i himmlen. Den absolut godaste frukosten på länge och fullkommligt älskar min mamma!
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.