2009-12-25

Blogg/Stryktipskampen drar igång!

På lördag så drar min och Jockes stryktipskamp igång, jag känner mig säker. Det blir jag som får mest rätt den här veckan, jag har det i kroppen. Reglerna som gäller att man får tippa mellan 50-100 kronor och den som får mest rätt vinner 3 poäng per omgång, blir det lika så får man 1 poäng var. Så kan man följa det på båda bloggarna och någon gång i sommar utses vinnaren!

Så här ser min lördagskupong ut:

  1. Liverpool - Wolverhampton          1
  2. Manchester C - Stoke                  1
  3. Sunderland - Everton               1X2
  4. Wigan - Blackburn                     1X
  5. Coventry - Doncaster               1X2
  6. Derby - Blackpool                        1
  7. Leicester - Sheffield U                  1
  8. Middlesbrough -Scunthorp             1
  9. Preston - Barnsley                        X
  10. Reading - Swansea                     X2
  11. West Bromwich - Peterborgh 1
  12. Bristol Rovers - Walsall               1X
  13. Carlisle - Huddersfield 2
72 kr, 3 halv och 2 helgardering


Postat i Bloggkampen/Stryktipstävlingen | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: pimme

10-10 efter första omgången.



Tack, ska krya på mig! :)

Synd att man inte kunde följt med..

2009-12-27 (00:14:38) www http://nattstad.se/pimme


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.