2009-12-25

Årets Julklappsskörd

Nu har den 24e äntligen tickat över till den 25e December och nu kan man äntligen börja leva normalt igen utan tomtar, lucior, pepparkaksgubbar, julklappar och främst Kalle Anka på julafton, nu får man bara störa sig på Anna Anka i ett år.

Men vad för sköna klappar fick med idag då? Eftersom jag inte önskade mig nått så blev jag sjukt överasskad och glad hur många bra presenter man kunde köpa. Ikväll så fick jag:

  • Microvågsugn - Har velat haft det sen jag flytta till Norrköping så nu jävlar ska det micras!
  • Presentkort på IKEA - Helt perfekt när man ska köpa saker till lägenheten, MUMS!
  • Rammstein - Liebe Ist Fur Alle Da - Fick en Rammstein skiva som var den stora överasskningen, hade inte ens tänk på Rammstein men helt överlycklig. Nu ska man allt lyssan på mer låtar förutom Pussy (Videon rekomenderas)
  • Två Böcker/Slash&Tårtgeneralen - Två böcker jag velat läsa länge och fick båda i julklapp, DUBBELMUMS!
  • Titleistmössa - En skön grönvit golfmössa
  • Ugnsvantar - Skönt att slippa handduken när man ska laga till sig sin delikatesmåltid i NKPG
  • Mjukisbyxor - Min traditionella julklapp från morsan, hon vill inte se mig i exsvarta mjukisbyxor.
  • Whiskeyglas - Nu har jag 6 läckra whiskeyglas att bjuda folk med, synd att jag inte har någon Whiskey bara.
  • 5 stora Öl - Sist men inte minst så fick jag 5 stora öl av familjen, en trevlig överasskning som nog slinker ner i magen under helgen.
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.