2009-04-12

Vad händer i Världen?

Vad händer ute i stora vida världen undrar jag i denna stund när jag har slagit mig ner vid datorn. Tänk att vi människor inte utforskar världen mer och då menar jag inte semesteranläggningar i Thailand eller Oslo utan varför inte hyra en guide och utforska djunglerna & savannerna i Afrika, barrskogarna i Kanada eller varför inte bergen i Asien?
Postat i Vardagslunken | Comment (2) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Emma

Jaadu, det undrar jag med, det skulle vara så häftigt att göra faktiskt ;).

2009-04-21 (15:26:45)

Postat av: Freddy K

Utforska ditt sinne istället, gränslöst är ordet ;)

2009-04-28 (19:19:19)


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.