2009-04-05

Rolig, Kul, Trevlig men JOBBIG helg!

Nu har det varit fullt ös hela kvällen med filmproduktion som är en kortfilm till rörlig bild i skolan. Jag tycker alla under inspelningarna varit grymma och att fika allt filmande under tidspress, trötthetflamsighet på två dagar tycker jag är underbart bra gjort!

Man har fått lära lite nya människor och två utomstanare som är Ikí från Kungsbacka och Göran från Stockholm. Jag tycker båda gjort ett enormt arbete under filmproduktionen och främst Ikí, hon har talang kan jag säga! Att hon är en jäkligt rolig och absolut en av de snällaste personerna jag träffat har gjort det till en trevlig bekantskap!

Vill även tacka lite statister/biroller som ställt upp under filminspelningarna. Var inte så många men det var verkligen värdefullt för våran film, de som var med var: Salapojken, Kattis, Harald, Elin, Lisa, Marcus, Malin, Kerstin, Marina med mera. Det har varit en jäkligt kul helg!

Dock är det alltid tråkigt med avsked som tex Ikí till Kungsbacka. Man vet att det kommer ta ett tag till man ses, man kanske inte ses nå mer heller även fast man vill. Alla andra i filmen kommer man träffa på igen med tanke på att alla bor i Västerås men de utanför Västerås (förrutom Salapojken och Sandra) träffar man sällan, sällan och kanske till och med aldrig?!

Vill också tacka Wiking för att du ställde upp för oss när vi skulle spela in i Växhuset och du är verkligen värd en helsida i en tidning! Dock kan det bli lite svårt att fixa men om jag blir chefsredaktör någon gång så lovar jag att fixa det!

Sist tackar jag min härliga grupp för två roliga med stressiga dagar!

Tack Johannes, Sandra och Madde!

Postat i Vardagslunken | Comment (2) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Johannes

Tack själv teddan! helt underbart har det vart!!!!!!

2009-04-06 (00:01:01)

Postat av: SALAPOJKEN

tack själv grabben! det har varit en hel crazy helg men absolut en av dom bästa/roliga på väldigt väldigt länge...

haha ha det gött så hörs vi!

2009-04-06 (11:32:11)


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.