2009-04-09

Party med Västerås Kändiselit!

Njaa.. namnet kändiselit är kanske lite väl mycket att ta i när man pratar om de grabbar man var ute med igår men de är ju rikskändisar så varför inte. Kvällen började med att jag stack över till ABB Arena för att se VSK Sports bli krossade med 17-2 mot Svenska Mästarna!, VSK bandy. Efteråt bjöd supporterklubben på fika för att gratulera guldet och några bira. Efter bandyn var det meningen att jag skulle träffa Ellen men det blev inte så tyvär så jag fortsatte hänga med grönvitt.

Men vilket lag ställde VSK Bandy upp med då? Jo spelare som Magnus Joneby, Tobias Holmberg, Victor Engström, Kalle Samuelsson med mera ställde upp i matchen och i båset så såg man försvarsgiganten Oscar Robertsson styra och ställa. Alla hängde med vidare ner på stan sen för att kika på andra halvlek mellan Liverpool - Chelsea, en för övrigt avslagen match efter Villareals mönstaranfall igår!

Efter fotbollen blev det Pluto konstigt nog och det var Tobbe Holmberg och Robertsson som ville dit mest av alla om jag kommer ihåg det rätt. På Pluto så var det skön stämmning med billig öl, mycket VSK snack och en del dansande med alla också faktiskt. Kvällens skönaste kille var Magnus Joneby som är lagkapten i VSK Bandy; bjöd mig på öl, var otroligt rolig och en jäkel på dansgolvet haha.

En annan trevlig kille är VLT sportjournalisten Kevin Johansson som också var en pratgladprick igår. Vi snackade mycket om allt och kom fram till att vi sökt samma högskolor i höst, nästan samma iallfall. Tänk att bli klasskamrat med han, det vore nått det. Då kan jag säga att Sundsvallskrogar får akta sig för oss! haha

En trevlig kväll på det hela!

Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.