2009-04-02

Mys i bastun!

Nu tänker ni alla på två människor som myser i en bastu men det tänker inte jag på. Utan jag upplevde mig själv i bastun tillsammans med musik och ett glas Pepsi Max, det är mys det! Nu därimot så sitter jag och funderar på högskoleansökan. Jag ska in på studera nu och lägga till mina första val och rangordna de lite, någon som vet någon bra kurs eller program på Mälardalens Högskola?
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.