2009-04-07

Lokalkändis?

Alltså jag blir bara mer och mer förvånad för varje gång folk kommer till mig och säger att man är en linslus då jag är med i tidningen och liknande hela tiden, säger de. Jag tycker det inte är så men idag så fick jag en funderare när jag skulle handla på Ica Steens.

Jag gick fram till kassan och skulle lämna fram körkortet då jag hyrt film och då kollade hon bara på de fyra första siffrorna, "1990", och frågade om det stämde, "japp det stämmer bra" sa jag och fick tillbaka kortet. Sedan följde hon upp med kommentaren att hon inte behövde se mer då hon ser mig i tidningen hela tiden.

Jag tycker det är skumt!

Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.