2009-04-16

In i väggen

Efter gårdagens idrottsdag så kan jag säga att min kropp har fysiskt gått in i väggen. Jag kom knappt upp ur sängen imorse av träningsverken och det har inte blivit bättre under dagen. Har haft ont i:

1. Händerna
2. Handlederna
3. Biceps
4. Axlar
5. Huvud
6. Bröst
7. Mage
8. Rygg
10. Min onda jävla ben.

Min benskada jag har haft hela mitt liv känns det som kände jag av idag också hela dagen, brukar alltid få när jag tränat en längre period men att jag fått det efter en dag känns inte skoj någonstans. Att jag har ont i en visdomstand har gett dagen en extra krydda också.

Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.