2009-04-15

Idrottensdag

Det måste ha varit idag, även fast det inte står i kalendern så har jag insätt att det måste vara det. Jag började dagen med att åka till Bombardier Arena för att lira basket på idrotten, var lagom svettigt men en hel del poäng av mig och lagen jag spelade i. Sen blev det skolan någon timme och gjorde inte nått vettigt där vilket känns rätt tragiskt så jag åkte till gymmet istället. Där blev det mycket överkropp och kändes som jag skulle spy ett tag men det gick över rätt snabbt.

Tog då bilen till Ringvallen där man lirade fotboll med några KGgrabbar och man dominerade väl lite där också faktiskt, vann ju pricken två gånger av två så är klart godkänd! Sen blev det styrelsemöte med VSK bowling och avslutade kvällen med Chelsea - Liverpool och Fifa 09 hos Emil.

Vad sägs, idrottensdag?
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.