2009-04-03

Harmoni!

Det är verkligen dagens nyckelord! Jag känner mig så sjukt harmonisk nu när jag sitter vid datorn och skriver på bildmanuset till våran spelfilm på rörliga bilden. En liten skräll är musiken jag hör i högtalarna som är Lasse Lindh, det kändes lite somrigt nu när man ser vädret ute som varkligen bara skriker ut att det snart är sommar och sol över hela Sverige!
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.