2009-04-24

Det blev Promoe

Jag hittade tillslut någon att gå med på Promoe och det var Sebbe som agerande räddande ängel denna onsdagkväll. Promoe är så jäkla grym att jag blir imponerad, hans variation av rap, reagge och nu nya fräscha eurotechno blir en jäkligt bra blanding, men det jag blir mest imponerad över är texterna. Alltid något syfte och vill alltid säga något.

Promoe är kung och idag köper jag hans nya platta, Kråksången!
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.