2008-09-16

Tisdag + Körkort

Idag så har det varit Tisdag, en rätt lång dag.
Jag är väldigt seg nu, vill ut och gå men har ingen att gå med så skiter i det idag, wiho.

Något kul är att jag försovit mig två dagar irad, vad händer med min väckarklocka? kanske dags att köpa ny känns det som, eller ny och ny.. köpa en riktig.

Fick idag mitt körkort, en flopp i mina ögon. Ett rosa kort med jätte ful underskrift och pricken över iet, man ser knappt bilden. Fast det kanske är ett plus.
Postat i Vardagslunken | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: JEMPA :D

hej, hur går det med Elin? ser att du inte skrivit om henne på ett tag..?



svara gärna i min blogg..

2008-09-16 (23:35:52) www http://jenniecarolina.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.