2008-09-29

Måndag!

Idag är det alltså Måndag, Dagen så nästan alla är trötta, pratiga och ja trötta.

Började med nytt tema idag i skolan som heter Vetenskap. Ska bli kul att snacka om livet och vad man tror och tycker om allt. Vi gjorde en uppgift idag om hur vi själv hade för livssyn typ.

Jag kom fram till att jag tycker religon är bra dock inte något jag tror på. Jag vill att man utnyttjar livet till max och ta vara på våran stolta historia och göra framtiden så bra som möjligt!

jag lägger ut hela texten imorrn, då får ni verkligen lära känna Ted Nilsson!
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.