2008-09-09

Hallå alla!

Idag är det Tisdag och vill inte ens prata om gårdagen, så dåliga var VSK!

Idag har jag varit i skolan och även smaskat i mig en sallad från Sturegatan, Underbar! Men vi har mest diskuterat musikvideo idag i skolan och jag har även tänkt mycket på mitt UF företag. Ska göra något med webbdesign, filmning och annat smått och gott.

Snart ska jag övningsköra med morsan. Hejz!

Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.