2008-10-06

VSK + Newcastle United = Sant!!

Nu är jag super duper glad! När jag kom och första sidan på Internet kom upp och där står det " VSK + Newcastle United = sant. Jag är så glad att jag inte kan sitta still haha

Visst detta gäller mest för juniorerna och ungdomarna. De får chansen att spela fotboll i England och liknande, men det står även att det kan gälla i motsatt väg. Ifall en ung spelare i Newcastle inte får chansen i deras Premier Leauge lag så kan han komma till Västerås och VSK.

Hoppas på Given, Martins och Owen nästa säsong. Nu ska vi upp!

Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.