2008-10-05

Skönast för tillfället!

Jag blev bara tvungen att göra ett nattinlägg då jag kom på vad många låtar som är så otroligt sköna för tillfället! Här kommer min topp 15 lista, jag tycker det är värt att ni lyssnar på de och förstår njutningen av dessa!

1. Mando Diao - Gold
2. Babyshambles - Lost Art Of Murder
3. Mando Diao - If I Don't Live Today, I Might To Be Here Tomorrow
4. Coldplay - Lost
5. Timbuktu - Ta Det Lungt
6. Eric Prydz - Pjanoo
7. Coldplay - Viva La Vida
8. Moneybrother - Blow Him Back into My Arms
9. The Verve - The Drugs Don't Work
10. Lars Winnerbäck - Kom Hem Nu
11. Lionel Richie - Say You, Say Me (Live)
12. Oasis - Acquiesce
13. Looptroop - Sparkplug
14. Promoe - Humblin' Experience
15. Thåström - Sönder Boulevard
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.