2008-10-26

Rappakalja

Igår så var det högskoleprovet som gällde. Det gick väl piss ungefär men jag sattsar vidare mot vårens prov, det kan ju inte blir sämre då.

Efter det så blev det att umgås med Malin, Ellen och Emil på kvällen. Vi började hemma hos Ellen, hämtade Emil, åkte till mig och spelade spel och kikade film. Först Supercross sen American Pie Bandcamp. Riktigt trevlig kväll :)

Om en stund ska jag nog slänga mig i badet, har bowlingmatch klockan halv 12 så dags att göra sig iordning snart.
Postat i Vardagslunken | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: jen

jag gjorde med högskoleprovet :D vart fick du göra

2008-10-26 (17:36:00)


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.