2008-10-20

Promenixkväll

Halloj alla!
Idag har jag varit otroligt jäkla trött och seg. Sjukt omotiverad för att skriva rapporten i Tema Vetenskap, fan orkar inte göra någonting och det bli värre för varje dag.

Ikväll har jag iallfall gått den klassiska "Cityringen Runt" med Malin J som vi gjorde några gånger tidigare. Alltid skönt att få snacka av sig med henne :) Blev snack om allt möjligt, mestadels studentgrejer känns det som haha.

Nu ska jag gå och hämta ett glas mjölk och göra nått, kanske vara lite krativ med nått. Vet inte vad iallfall. Imorrn är det innebandy på idrotten och fy fan vad jag ska dominera känns det som, sjukt taggad!
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.