2008-10-29

Plugg, Plugg och vidare i höstcupen!

Idag blev det en promenix till mormor och morfar för att hälsa på, det blev dagens promenad. Tyvär lite väl liten men ändå helt okey. Sen bar det av iväg direkt med bilen med Anton till Hälla då han skulle handla en grej till innebandyn.

Sen blev det hem och käkade Cibata (stavning?) och kikade på Beck. Var längesen jag såg en Beckfilm så jag blev sjukt sugen att kika.

Efter det blev det att lira Höstcupen mot Håkan Kristoffersson som spelar i BK Gurkorna. Första serien kändes hackig då det var mycket maskinfel men jag lyckades vinna första tack vare mitt handicap som var 15 poäng mer än hans.
Andra serien var katastrof från min sida och blev bara sämre och sämre ju mer maskinfel det blev.
Sista serien var min absolutbästa samtidigt som Håkan fick oturen med hål och jag kunde säkert spela in segern och är fortsatt med i Höstcupen.

Nu blir det att fortsätta plugga om korstågen, tänk att Jerusalem har legat i Egypten en gång i tiden?

Postat i Vardagslunken | Comment (3) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: livannieeriksson

oj va intressant... hahahahahhaha not

2008-10-30 (14:21:28) www http://metrobloggen.se/liveriksson

Postat av: livannieeriksson

alltså det där med jerusalem.. :P

2008-10-30 (14:21:55) www http://metrobloggen.se/liveriksson

Postat av: jennie

Ciabatta :)

2008-11-02 (00:42:53)


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.