2008-10-01

Ny årstid - Nytt tema!

Som ni kanske ser så har bloggen förändrats sitt utseende äntligen! Nu är hösten här och det syns även alltså på denna bloggen.

Framöver så kommer bloggen sattsa på båda "gammla" klassiker och nya fräscha saker. De gammla sakerna är Skivrecensionerna som inte ens kommit halvvägs och självklart alla finfina små olika inlägg om att möjligt och omöjligt. Det nya är att jag så fort jag hittar någon rolig film, text eller ett citat från någon ska det komma upp på bloggen.

Det kommer även i framtiden att läsa mera om mina val till högskolan och likande, ska till studievägledaren imorrn och ta ett första snack. Ska bli kul att veta vart man kan hamna någonstans sen efter Kopparlungsymnasiet!
Postat i Vardagslunken | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Anton

Du har ju årets schtekarbild på min blogg

2008-10-02 (23:55:12) www http://klockers.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.