2008-10-16

Månskensrallyt

Nu börjar jag nästan tröttna lite granna på UF haha. Vi är en bra grupp men fan känns som jag och vi andra har typ idétorka, vi kommer fram till många idér men antingen är de för komplicerade eller inte helt rätt känns det som.

Nu sitter jag här helt slut och trött. Hur fan ska jag orka träna ikväll? det är ett mysterium som ni kan undra på.
Postat i Vardagslunken | Comment (3) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: livannieeriksson

vad har ni för uf företag då? :D hejsan förresten, som sagt. med start idag!!

2008-10-17 (20:12:14) www http://livannieeriksson.wordpress.com

Postat av: livannieeriksson

jaha okej.. men vafan vi kan väl brain storma.. vad vill ni göra då? :D

2008-10-17 (20:24:37) www http://livannieeriksson.wordpress.com

Postat av: Anonym

Ja du Ted, intressant och läsa måste jag säga :P...ha de gött så ses vi säkert på torsdag vid bowlingen// Kram från en utav alla vid bellevue ;) som du träffar på torsdagar

2008-10-19 (11:11:26)


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.