2008-10-09

Kanske jobbet är i min hand?

Idag var jag på arbetsintervju på Manpower, intervjun var i Skrapan och det kändes riktigt jäkla bra. Kom dit och fick snacka med Camilla tror jag hon hette. Hon ställde massa frågor om mina utbildningar, livserfarenheter, familjen, mina mål, fördelar och såna grejer.

Jag svarade som jag tycker och hon gillade det hon hörde, hon tyckte jag var en framåt, glad och trevig kille. Hon skulle ringa nästa eller veckan efter det och hon trodde vi skulle ses igen, det hoppas jag på verkligen!

Om jag får jobbet är det dags att kika efter någon billig bil och dags att börja spara pengar så jag kan boka min tatueringstid. Tatuering är bestämd och färdigritat så bara pengarna som behövs.

Imorrn ska jag och Emil Östholm jobba på Sigurdsgatan i Garderoben på Svenska Cupen festen. Brorsan Elmo är Dj så man får säkert höra vanlig krog musik blandat med Looptroop, Oasis, Babyshambles och säkert lite galna partylåtar som får en att tänka på den gamla goda tiden.
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.