2008-10-02

Imorrn är det Partey!

Ja imorrn ska det röjjas något sjukt har jag bestämt mig för. Först blir det skola och fixa lite med vetenskapstemat, ska nog skriva om tempelriddare tror jag. Sen blir det hem och kanske gå på hockeyn, det beror på lite hur vi gör. Antingen börjar vi supa tidigt eller så gör vi det efter hockeyn, jag vill helst kombinera båda men.

Sen blir det nog Silk tror jag, dock vill jag testa konrad. Men är även sugen att komma in på Pluto, fast en afterwork på Blue Moon skulle inte vara fel. Ja jag är väldigt splittrad och får se vart vi hamnar imorrn, troliger på Silk.
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.