2008-10-13

Hemma

Idag stannade jag hemma då jag igår kände mig halvsjuk och vill inte riskera att bli sjuk. Orkar inte vara det, räcker att vara hemma en dag. Så jävla seg man blir att bara vara hemma och inte göra någonting.

Iallfall idag har jag sovit några timmar på dagen. Jag har även kikat en rätt hyfsad film som hette 10 000 BC, en film som är i tidsåldern då mammutar och grejer fanns på jorden. Hade en spännande handling om en krigare hur han skulle vara en frälsare och rädda massa.

Sen promenix på kvällen med Eddie och Olle. Skönt att få röra på sig lite, men snart blir det film tror jag och sova.

Förresten.. Har världens UF idé!! Hoppas bara Emil Ö tycker detsamma ;D
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.