2008-10-12

Halvsjuk Söndag

Började dagen med att spela bowlingmatch på Bellevue med reservlaget mot något Köpingslag. Vi vann med 18-2 och det var inte så svårt vinst. Jag spelade upp och ner, började godkänt, katastrof i andra, bra i tredje och bra i fjärde.

Sen blev det en långpromenix med morsan och farsan. Vi gick förbi domkyrkan, Sigurdsgatan, Coop Extra, Mormor och Morfar på Haga sen Ica Steens sen hem, tog väl ett par timmar inklusive handling och fika.

Sen så blev det att åka till brorsan, Alexandra och Felicia för att köpa Kebab Alexander, snacka och må piss. Började känna efter och under bowlingenmatchen att jag börjar bli sjuk. Samma känsla har jag haft hela dagen så blir att stanna hemma från skolan imorrn.

Nu ska jag lyssna på någon bra låt och ja... Njuta!
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.