2008-10-28

Att stiga upp ur badet och känna att skallen snurrar omkring

nyss hände något konstigt och äckligt. Jag har frysit, mått halv dåligt och varit trött hela dagen. Jag gick och tog ett bad med min kära korstågsbok och läste för att hitta fakta till mitt skolarbete.

När jag badat färdigt reste jag mig ur badet och tog handduken. Jag kände direkt att allt började snurra i skallen, jag blev illamående och fick kräkreflexer och det började tjuta i öronen som jag haft tinitus i sju år.

Slutade med att jag stod i duschen och lutade mig på väggen. Bra eller dåligt?
Postat i Vardagslunken | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: livannieeriksson

sådär blir det för mig ibland med, det har ingenting att göra med om man är sjuk eller inte. jag brukar få släppa allting jag håller i och sätta mig på toalettstolen eller i fosterställning på golvet, där det är kallt! blunda i 5 minuter och sen resa mig upp. en gång spydde jag när jag reste mig upp igen men det går över hyfsta snabbt ändå! men as läckigt jag vet. :P:P pusspuss

2008-10-28 (22:23:22) www http://metrobloggen.se/liveriksson


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.