2008-10-22

Afasi & Filthy!

Ikväll lägger man väl benen på ryggen, skägget i pannan och andan i halsen jag tänker inte stanna. Man ska väl glida omkring med sneakers, slitna jeans till största klubben med den längsta kön, först in på muggen, sen till baren och sen gled en öl. Klubben heter Pluto och underhållningen står Uppsalapojkarna Afasi & Filthy för.

Med brännvin i kroppen och stämmningen på topp. Full på öl, full på vin, full på sprit, full i fan. Beter mig som en pasifistisk huligan.

Anfåd på dansgolv men jag lovar jag hade kul, det kommer mera för vi lever Fredag hela månan. Inget undantag på mitt schema jag lovar. Glider som en moonwalk när Michel Jackson dansar disco, gatan ner som det vore vinter i San Fransisco. Man kommer gilla refrängen trots att det låter som att CD har hack.

Skruvar upp din energi alla vet hur kvällen blir, känns som stället stormas av tusen duracell kaniner. Tagen på bargärning du står och fumlar med ditt leg och du har fyra val: Stanna, stanna eller lägg, lägg benen på ryggen. Allting kommer lösas och bli bättre igen om du har pengar i fickan eller ett ess i din hatt.

Detta är en blandning av låtar med Afasi och Filthy. Man kommer röja med sina KG polers idag på Pluto så se upp eller lägg benen på ryggen!
Postat i Vardagslunken | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: livannieeriksson

looking good.. eller i varje fall bättre.. :):) jag vågade inte skriva till dig på msn förän jag läst det, därför du inte hört nåt.. :P haha pusspuss

2008-10-22 (18:38:27) www http://metrobloggen.se/liveriksson


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.