2008-10-19

11-9

Nu har jag nyss kommit hem från Bellevue där vi vann över ett Köpingslag med 11-9. Jag blev näst bäst i matchen så det känns helt okey, dock kan jag mycket mer känner  jag.

På eftermiddagen ska jag nog på VSK, Hoppas på en storvinst idag. Ikväll är det Parlamentet och Hål i Väggen som gäller!
Postat i Vardagslunken | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: livannieeriksson

du måste då svara på följdfrågan... vad ska du göra med mig om du vinner?

2008-10-19 (16:25:24) www http://livannieeriksson.wordpress.com


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.