2008-10-14

+-0 på Travet!

Nu har man precis kommit hem från en travkväll med oxfilé, hästar, pengar och väldigt trevlig sällskap. Jag åkte med Eddie, Olle och Svampen, men i andra bilen satt morsan, farsan, mormor och morfar.

Blev mycket trevligt snack och självklart massa snack och sattsande på hästar. Jag fick in en tvilling och vann 205 kr på en tia så det blev +- 0 denna kvällen.

Dock är erfarenheterna ett väldigt plus, lärt mig mycket mer om trav och hur man..ja ska agera.

Imorrn ska man stå på gymnasiemässan i Västeråshallen på förmiddagen och på kvällen. Känns som det ska bli kul, att göra nått för KG innan man tar studenten!
Postat i Vardagslunken | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Farre

Det fick jag göra förra året:) Ska stå på öppet hus i år också och representera. Bra Ted!:D Satsa lite åt mig också nästa gång;) haha

2008-10-14 (23:38:49) www http://fallister.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.