2008-11-06

träning

idag har det varit en motionsdag känns det som. Började med att gå till skolan imorse, tog en liten omväg förbi ICA Ettan för att lämna film också.

Direkt efter skolan drog man till Bellevue där man tränade VSK Bowlings ungdomar. Gick helt okey och kul att självaste musikläraren Wikings son har nu börjat i vårat lag. Så nu är man "lärare" över lärarens son. Komplicerat men kul.
Efter det så bowlade jag själv, åkte ut i höstcupen och det tack vare att jag spelade skit och Jocke spelade riktigt bra!

Sen avslutade jag med ett gympass. Nu sitter jag och längtar till imorrn typ. SAIK borta!
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.