2008-11-11

Plugget tar aldrig slut!

nu blir jag nästan förbannad mig mig själv, skolan, skolverket och allt som har med plugg att göra. När man väl lämnat in vetenskapsuppsattsen och gjort den färdigt så är det nya grejer direkt.

Imorgon har jag nationellaprovet i Svenska B, uppsatts. Jag har inte läst på häftet man skulle göra innan så det känns otroligt bra, får börja läsa snart känns det som. Så ska jag spela in mitt Morgonprogram på Fredag och har inte ens börjat göra det så måste göra det imorgon efter skolan.

Sen har vi TV reportage, Visuell Poesi och säkert massa mer att göra. Kul Jul!
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.