2008-11-24

Nu har porten verkligen öppnats för vuxenlivet

Gud! nu var jag lite religös känns det som, men iallafall så känner jag att jag verkligen håller på att bli lite "vuxnare". Kolla bara på min inköpslista för framtiden.

1. Bil
2. Armbandur
3. Tatuering
4. Stationär data

Så lite motiveringar:
1. En bil vill jag verkligen ha då jag inte orkar gå omkring i en halvmeter snö på väg till skolan. Då är det skönare att åka i egen bil och köra fyllechaffis.
2. Jag behöver en klocka känner jag då jag inte har mobilen i närheten på jobbet och känns skönt att ha lite koll på tiden iallfall.
3. Har tatueringen färdig, väntar bara på cashen så ska jag boka, kan säga till er som inte vet att det är en hyllning till familjen och mitt favoritband.
4. trött på min bärbara, vill ha en mac så jag kan lära mig det systemet och kunna redigera fimer och liknande.

Postat i Vardagslunken | Comment (2) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: liveriksson

önskelista, en stationär data kan du hämta på återvinningen, vi andra lämnar dem där..

2008-11-24 (00:26:43) www http://metrobloggen.se/liveriksson

Postat av: isabelle

stationär data? :P:);)

2008-11-24 (19:28:38) www http://jemappelleisabelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.