2008-11-25

Morsans data

kul att alla mina usbportar har dött. Så ni sitter jag på morsans och filurar och tänker lite. Vad har jag att rapportera till alla som "intresserat" följer min blogg då.

I helgen hände det inte mycket, blev mest chill för att jag var ledig från jobbet. Annars har det varit plenty mycket i skolan känns det som. Först handbolls DM i måndags på bellevue där jag är nöjd med första matchen men inte hur vi spelade i andra.

Varit mycket radio nu också. Jag ska försöka göra en telefonintervju med en snubbe, om jag får tag på han vill säga. Det är till P4 så lite mer seriöst än vanligt iallafall. Annars måste jag göra svenskan till nationella muntliga också men det känns jobbigt.

Idag så har jag köpt kostym och bakat lussekatter med famlijen. Mysigt och skönt att ha kostymköpet klart! I helgen blir det jobb igen och jag längtar nästan!
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.