2008-11-03

Richard Money på ingång!

Läste nyss på Jocke Landers blogg att Richard Money är VSKs förstaval som tränare och det finns vissa grejer som kan betyda att Money är på ingång. När Richard Money var här 2004 och gjorde undervärk så spelade VSK i Superettan, men hur många spelare är kvar i klubben?

Patric Feltendahl, David Curtolo, Stefan Bärlin, Erik Biselius och Joonas Botold är kvar i klubben sen Richard var här förra gången. Imed dagens värvning av Omer Luciano Damianovici så kom en till spelare som spelade i VSK under Moneys tid. Men det finns även tre spelare som kanske kommer vara kvar i VSK nästa säsong, det är David Wikström, Johan Svensson och Ludwig Bergström. Wikström var första målvakt när Money var här, Svensson var lagkapten och Ludde var andra målvakt men har spelat sedan dess i Enköpings SK.

Jag hoppas på Money då han gjorde undervärkt sist han var här och tillsammans med Bärlin kan det bli en skön anfallssäsong. Den som lever får se!

Nu drar jag till Coop

Postat i Vardagslunken | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: liveriksson

jag läste hela inlägget men det var det värsta jag varit med om....till en början. men fan va roligt det blev sen när man kunde hänga med på erik biselius.. :D det är kanske är min sport ändå! :P

2008-11-04 (09:37:02) www http://metrobloggen.se/liveriksson


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.