2008-11-12

Bandydax strax strax

Nu är det snart bandy i ABB Arena. Det är hemmapremiär mot Hammarby IF och efter VSKs bortavinst mot Sandviken ser det ljust ut. Jag hoppas på mycket folk som kommer för att heja på grönvitt så jag håller mig vaken, är sjukt trött över nationellaprovet idag.

Sen efter VSKs seger över bajen ska jag hem och skriva manus till mitt morgonprogram. Försöker även fixa gäst, just nu väntar jag på svar från en så kan han inte vara med så måste jag leta rätt på ny. Kommentera om ni vill vara med i programet.
Postat i Vardagslunken | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: liveriksson

jag vill!!!!!!!!!!!!!!! det skulle passa as bra fan!! snälla snälla snälla!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D

2008-11-12 (18:17:06) www http://metrobloggen.se/liveriksson


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.