2008-11-04

21-2!

Idag så hade vi opponering på våra rapporter vi gjort inom Vetenskapstemat. Jag opponerade Törners arbete och han gjorde ett intressant arbete, jag fick bra med kritik till mitt arbete också av Johanna och Mattias.

Efter opponeringen var vi tvunga att skynda oss till idrotten då vi hade ne kvart på oss. Självklart hade vi idrott på Bellevue så det var att kolla efter lösningar. Slutlösningen blev att jag fick långa Bines cykel, TACK BINE :D, och cyklade med törner till bellevue. På Bellevue var det dags för badminton och då krossade jag och Ellen allt mostånd, Malin L och Lelle. Vi vann bara med 21-2 och segern kändes stensäker.

Sen efter det har man bara degat hela dagen. Kikade på Borat, han är för nice alltså. Sen blev det den vanliga "Cityringenrundan" med Malin J och det var lika trevligt som vanligt. Nu sitter jag och ändrar mitt arbete lite men orkar inte plugga. Jag funderar vad jag ska göra, antingen lira lite pes tills morsan kommer ner och har läst igenom mitt arbete. Eller typ sticka till någon affär och köpa nå frukt då jag funderar att se valvakan med Filip och Fredrik inatt.
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.