2008-03-10

Yees, Första vinsten på fyra matcher!

Idag så är det Måndag igen! *publikens jubel*
Ett nytt projekt skulle starta i skolan, Reklam. Kommer nog bli kul då vi är bästa gruppen :D
Jag och vi har många ideér som jag tror Sports kommer gilla.

Sen efter skolan blev det Radio för hela slanten. Klockan 17:00 drog HighFive igång igen på Västerås Närradio 93.7 MhZ och i studion var idag jag, Malin J och en liten suprise... Ellen F!
Det gick väl sådär man vi hade softisch time och spelade lite musik som vi ville och snackade om typ allt. Några godbitar vi spelade var: Fronda - Glider Fram och Hammerfall feat. Roger Pontare - När vindarna viskar mitt namn.

Efter det fick jag skjuts hem och då var det bara att traska vidare till Rocklundaha... oj menar Abb Arena Nord. VIK skulle spela sin tredje avgörande matchen mot Växjö.  Jag sa till Calle T idag på dagen att VIK vinner med 4-1. Och ja det blev det ju också :D
VIK började taskigt men blev bättre och bättre! Stor eloge till Stiffen, Olheden, Thalberg, Lindh, Julle, Mickis. De var riktiga guldkorn idag!

Nu sitter jag bara hemma och chillar. Gud vad enkelt det är med en riktig blogg istället för krånglet med hemsidan.

Pöss på er!

Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.